Alla inlägg under oktober 2011

Av Petra Norström - 28 oktober 2011 12:02

Så fredag, dagen började med att jag fick väcka upp mina barn imorse vid 8 tiden. Efter frukost och påklädning så tog vi bilen och for in på öppna förskolan. barnen fick leka av sig lite.

Hem jag valde min fråga till tentan nästa vecka så på söndag blir dte några timmar med den, innan innebandyn.


Ikväll blir det fredagsmys. Efter vi fått i oss lite lunch nu så ska vi klä på oss och gå ut och göra det sista på gården innan snön får komma vilken dag den vill :) Sedan åker vi in till stan och handlar lite gott inför kvällen.


Återkommer med bilder.

Av Petra Norström - 26 oktober 2011 14:41

Jag är verkligen helt tokig i tv-serier. Jag fullkomligt älskar dem!

Nu är det höst och vintern kommer och alla program börjar, tur man kan spela in allt, när man även måste fokusera på familj sambo och träning.


 


  


  

  

 

Av Petra Norström - 26 oktober 2011 13:36

Och jag hoppas att det kommer hålla i sig. Är nu inne på min tredje vecka med herbal life, men andra veckan med löpning jag mår faktiskt bra.

Så även fast jag älskar tvserier och soffan så måste jag ju röra på  mig :) och äntligen har jag kommit till insikt.


   Plus   = Ett aktivt jag i fortsättningen (Förhoppningsvis)




Sedan har jag fått av min älskade Pappa ett par promenadskor så jag klarar mig i vinter också även fast jag måste kanske överväga ett gymkort, klarar mig nog inte med innebandy på söndagen.



Mina underbara skor.  


          Så här ser man ut på söndagaskvällarna :)

Av Petra Norström - 26 oktober 2011 13:06

vad har då hänt?


Dessa förkylningstider, barnen varit sjuka, det har varit lite skola för min del och den lediga tiden har dte varit väldigt fintväder så man har passat på att vara ute göra höstfint och städa upp. Nu har man ju vaknat i några veckor med minusgrader på morgonen och frosten ligger fint på marken. Så nu tjatar barnen om snön, varje kväll innan läggdags kommer den ständiga frågan kommer det vara snö imorgon? Det vet vi inte utan det får vi se imorogn, men jag tror vi får vänta några veckor till.


Men denna kyla, och fina dagar så får man inte glömma att det är bara en månad kvar till första advent. Och två månader kvar till julafton. man börjar på panik med julklappar.


           

Av Petra Norström - 8 oktober 2011 09:17

Till sonens rum, förvaring


  En kommande födelsedagspresent kanske?

 2 st stolar till barnen  


Av Petra Norström - 7 oktober 2011 20:31

The fabulous



Pär Lernström


  


Mina favoriter och i år är det GIRL POWER



 


  


  



Så nu har IDOL kört igång på riktigt så nu har vi det vi gör fredag kvällar till i december :)

Av Petra Norström - 5 oktober 2011 10:52

VÄLKOMMEN till mig/oss


Här har ni en helt normal famij bestående av Mamma, pappa son och dotter. Barnen går på dagis, pappan arbetar och mamman studerar.


Bor i ett rött litet hus med vita knutar i Norrlands skogar. En titt ut genom fönstren ser man ängar, skogen och ett fåtal grannar.


Intressen har vi men de är delade. Ute i naturen tycker vi om att vara, från skogspromenader till fisketurer. Allt från pyssel på gården till pyssel inne.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards