Alla inlägg under april 2012

Av Petra Norström - 30 april 2012 07:22

Sista april och jag ska börja förbereda efterrätten och varmrätten. Klockan är kvart över sju, jag som hade hoppats på lite sovmorgon idag.


Att göra idag:

  • Städa
  • Tvätta
  • Ringa vetrinären
  • Fixa efterrätt
  • Fixa varmrätt
  • Handla
  • Sopstationen

Ikväll ska vi ha lite folk här, närmare bestämt Anund m. familj och Oremo med familj. Blir trevligt, äta lite gott och sedan gå på majbrasan på byn.


Trevlig sista april =)


Av Petra Norström - 25 april 2012 13:09

Ny vecka nya möjligheter.


denna vecka är en vecka med full fart, snart är dte helg igen. Har avverkat halva skolveckan. Så nu återstår bara två dagar.


Nästa vecka är det tentavecka igen. hur kom det sig? Känns som jag nyss skrev att dte var tenta vecka. Men nu är det dags igen. Näst sista tenta innan sommarlovet börjar.


Sommarlovet som består av... just precis studier =)


Men ska plugga kvällar, nätter så jag umgås med mina underbara barn dagtid.


Det händer mycket här i sommar så vi får hoppas vi får tid till att mysa och bara vara.

Av Petra Norström - 22 april 2012 10:45

Så nu har ännu en helg gått och denna helg har vi fått en del gjort.

Helena och Minnah har varit hemma så har hunnit umgåtts lite med dem.


Söndag


Hade vi rivning av altan, så nu är det gjort. Pappa, Bengt och Maud var här och hjälpte till så stort tack till dem.


Före

     

 

Efter

 

   

 

Detta var bara början!

Av Petra Norström - 20 april 2012 10:30

Nu är man hemma efter två fältdagar kring Siljan. Har haft två trevliga dagar med väldigt mycket info, vandring och nya bekantskaper.


Men det var gruvsamt att åka, men gick bra. Delade rum med en tjej som heter Emelie, skit trevlig. det jobbiga var allt resande. Tog ju en väldans lång tid.


Men geografi är intressant och man fick mer förståelse för saker och ting. Så denna exkursion var väldigt givande.


Men hemma som sagt och vad skönt det känns =)


Barnen och mannen har man saknat en massa =)

Av Petra Norström - 17 april 2012 04:15

Nu rullar jag bilen mot Sundsvall...


Älskar, saknar!

Av Petra Norström - 16 april 2012 21:31

Hur ska jag kunna gå och lägga mig och sova, då jag inte vill veta av morgondagen?

Jag vill inte vakna upp och veta att jag ska åka!


Lämna de jag älskar mest...


2 dagar känns som en evighet! Vill inte!

Av Petra Norström - 16 april 2012 10:08

Känns som tiden springer ifatt mig. Känns som hela april har sprungit iväg. Imorgon kommer dagen som jag bävat mig lite för, jag ska iväg på exkution i två dagar i Dalarna. Vilket innebär två nätter utan mina barn. Har aldrig hänt. Men pappan i huset kommer grejja detta bra. Kommer dock att sakna honom väldigt mycket med, då vi inte sovit utan varandra mer än en natt på dessa år tillsammans.


Så vad har hänt då, förra veckan var det studier hela veckan, Wilhelm var på påsklov och Jolie på dagis. Hans tillbaka till jobbet och tillbaka till vardagen. 


Bilder från långfredagen, då vi matade fåglar i parken. Vilket uppkattades.


     


Sedan upp till mormor och morfar åt lunch lekte i lekstugan


 


Bilder från kvällen långfredagen

Kusinerna Olsson


     


Påskdagen Middag hos mormor och morfar

Morfar fick grilla i snöoväder =)


     


I fredags var jag och Jolie lediga så då tog vi lunch hos mormor och morfar, kanonväder så vi satt/Lekte ute på gården hela dagen



               

Av Petra Norström - 10 april 2012 21:25


Vilken djungel?


Ångrar bittert att jag slängde mina vita tofflor, dock var de väldigt slitna men otroligt sköna. Nu behöver jag ett par nya lutar åt de första med Musse Pigg på, men har inte bestämt mig. Har ju många fina att välja mellan.




               

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards