Alla inlägg under november 2012

Av Petra Norström - 21 november 2012 11:14

Presentkort på HM

För att köpa mig jeans och lite andra kläder

 

Parfymen Donna Karen Green apple

 



NYPD axelväska i skinn brun :)





Värmespolar

   

Av Petra Norström - 16 november 2012 10:27

Så ikväll gäller det, jag och Erika ska gå och se Twilight The breaking down part 2. Som vi längtat. dock har man läst böcker så man vet vad som komma skall men ändå vill man veta hur de gjort det.

Dock kan jag meddela att det är de bästa böcker jag läst som inte är verklighetsbaserad.

   


Så ikväll blir dte videoteket godis med =)

Av Petra Norström - 16 november 2012 10:22

Ja bloggen glöms bort ibland, men nu kom jag på det och i veckan har det vari fullt upp med annat igår fyllde sambon år så då var det stök inför det.

det är ju rätt mycket jobb med födelsedagar. det ska städas inför dagen, sedan är det över på någon timme och det som återstår är städ och stök igen.


Till veckan jobbar jag tre dagar och sedan återstår bara 2 dagar kvar att jobba detta året. Skönt. vi kommer ha en lång julledighet tillsammans hela familjen från den 20dec-6jan.

Skönt kan behövas. Sedan börjar min uppsatsskrivning om samer. Vilket jag små börjat med =)


Men nu ska vi börja förbereda födelsedagskalas för W som blir 5 år i december och vill ha kalas.

Av Petra Norström - 5 november 2012 13:34

På lördag kväll hade Wilhelm disco. Med valfri utklädning han kom som Scream =)

   


På söndag var Jolie bjuden på Halloween Kalas.

Hon kom som Pippi Långstrump. Klart sötaste Pippi på denna jorden

   

Av Petra Norström - 5 november 2012 13:33

Därav en lampskärm + gardin till köket =)

 

Av Petra Norström - 5 november 2012 13:25

Har fått ett nytt hus. Med egna rum för nötter, solrosfrön och blandat. 


       

Uppskattat vill jag lova!

Av Petra Norström - 3 november 2012 08:39

Då har vi kommit in i en ny månad igen och en månad närmre till JUL =) Tänk om man kunde få hoppa till slutet på månaden och få börja julpyssla på en gång. Byta gardiner och sätta upp adventsstakar börja få en julkänsla =)


Denna vecka har bjudit på tentaskrivning, jag har deltagit i loppis i dagarna två, avslutade arbetsveckan med ett pass på mitt extra arbete, vilket jag jobbar några dagar denna månad så lite extra pengar efter jul, vilket kan behövas.


Är bra sugen på att köpa den helst då den bara kostade 129kr =) Vilket är ett fynd.

 


Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards