Alla inlägg under december 2012

Av Petra Norström - 20 december 2012 10:10





 


Jag är hemma med Jolie idag och igår, hon ostar och hostar. Men helt otroligt så ska vi få träffa en läkare på Hälsocentralen idag. Trodde inte det jobbade läkare där! Men ack så fel man kan ta,.


Jag och Jolie ska ta en promenad med bobben och kika efter en julgran så vi kommer i riktig julstämning. Ikväll blir det glögg och mandlar till Jul med Ernst.





Av Petra Norström - 20 december 2012 10:07

       


jag trivs så bra med bara adventsljusstake och julgardiner. Jag tycker totar förstör lite. Men för barnens skull så ska jag plocka fram lite tomtar ikväll då de somnat.


Av Petra Norström - 18 december 2012 12:59

Jag berättade för Wilhelm att då man blåste ut alla ljus på tårtan på en gång får man önska sig något.


Så jag frågade då vad han önskade sig mest av allt.

Wilhelm funderade en stund innan han bestämde sig. En resa till månen.

Mamman som trodde att han skulle önska sig något stort starwars plan eller någon monsterbilbana men en resa till månen så jag vart ju såklart nyfiken och frågade Varför då?

Men mamma, jag vill ju se hur de ha det där uppe, om de får äta tårta då de fyller år. 


Att mamman inte tänkte på det ??

Av Petra Norström - 17 december 2012 13:41


Igår var det premiär för Jul med Ernst, höjdpunkten innan jul =)

Vi alla tre satt bänkad med en skåj chips och dipp, för vi hade ju en 5åring som gärna ville vara med och smaka.


I skolan har vi B-uppsats, vilket innebär ett aktuellt ämne i nutid att diskutera kring. Jag har valt samer, som jagtycker är intressant och omdiskuterat i media.



Av Petra Norström - 17 december 2012 12:02

Nu börjar julstöket =)

Av Petra Norström - 12 december 2012 07:00

Idag vill jag gratulera min älskade son på hans 5års dag. Många paket och god fika bjuids det på idag.


Mamma älskar dig!


     

Av Petra Norström - 10 december 2012 18:57

Jag tävlar om ett valfritt lektält från Barnparadiset i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

 

Jag tävlar om ett presentkort på 500:- från Love and be proud i Agnes Julkalender 2012!
Var med och vinn julklappar du också!

 

Av Petra Norström - 10 december 2012 14:22


Kero

Green Burry

     

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards