Alla inlägg under maj 2013

Av Petra Norström - 20 maj 2013 12:15

Vilket väderomslag det vart.... Regnar som himlen vore öppen. Ikväll har W fotbollsmatch och jag tänkte gå ut och se hur vädret såg ut fram mot kvällen.


www.Yr.no

 

Visar mellan kl. 13-18 sol och moln ingen nederbörd cirka 18 grader.

Visar mellan 18-24 sol och moln ingen nederbörd cirka 14 grader.


www.smhi.se


Visar mellan 13-18 visar molnigt och lite regn runt klockan 16. Cirka 16 grader.

Visar mellan 18-24 molningt och regnet tar vid igen klockan 22. cirka 14 grader.


www.klart.se


Visar från klockan 13-24 regn och moln runt 13 tiden kunde solen titta fram men fortfrande regnskurar teperatur mellan 19-13 grader fram mot kvällen.


Vem i hela friden ska man lita på?




Av Petra Norström - 19 maj 2013 20:38


det är min 28:e födelsedag. Hurra hurra hurra

 

Dagen har varit super fin som resterande helgen, även fredagen.. Vilken helg känns som sommar...

 

Idag har det varit kompisar dagen lång för kidsen. Svårmor och svärfar kom förbi, resten av släkt kommer till veckan..

 

Nej nu fortsätter min dag, framför min bok som jag fick imorse

 

  Hej hopp

 

 


Av Petra Norström - 17 maj 2013 09:45

Solen skiner 


Vad gör vi?


Wilhelm har inskolning på skolan. Sedan frisören! 


Därefter lunch i solen ute, hemma och dona på i trädgården, skönt med ledig dag. Sedan är det helg. 


Får inte glömma ridskolan heller, sedan tar vi med oss sallad hem och käkar gott... 





Av Petra Norström - 16 maj 2013 12:20

Morgonen började klockan halv åtta, dock somnade jag inte förrän klockan tre inatt så jag är trött, vilket är bara förnamnet...


Jag fixade frukost till kidsen och gjorde dem klara för dagis, idag vankas det utflykt då det är förskolans dag!


Jag tog på mig löparskorna tog en PW med lite intervall löpning, ikväll väntas gymmet och ett Step pass + CX. 


Sedan har jag pluggat och springer mellan tvättmaskinen och datorn, nu ska jag ta en paus och fara iväg med böcker på biblioteket och vinka av mormor som ska till Stockholm, hur ska detta gå för det första klara sig utan mormor i 10 dagar, sedan mormor i storstan, tanken skrämmer mig!


Först ska jag packa en lite påse och fara iväg och lämna som jag hoppas blir levererad till mottagren innan helgen, att dte faller damerna i smaken =)

Av Petra Norström - 15 maj 2013 19:28

Har solen skinit det har varit super mysigt. Jag jobbade förmiddag, vilket spenderades ute.. Sedan kom jag hem satt mig med kurslitteratur ute och solade lite samtidigt... Sedan plockade jag lite i hallonriset innan jag hämtade kidsen...


Tog en promenad efter middagen, kändes kunna gå hur långt som helst. Skönt att bara promenera skingra tankar och lyssna på musik...


Nej nu ska kidsen sova och mamman ska ha lite egen tid! =)


Ska hänga tvätt och söka lite recept, är sjukt less på att laga mat varje dag. Behöver inspiration.. Har funderat på ICAS matkasse, någon som testat?

Av Petra Norström - 15 maj 2013 19:26

En månad med födelsedagar var och varannan dag...

Min syster har fyllt 25, min kusin har fyllt 20, min farmor skulle ha blivit 88 min kusin vart 28 och på fredag blir min mormor 75år.


På söndag har jag födelsedag... Jag tror jag ställer in och reser bort.... Känns som så!

Av Petra Norström - 13 maj 2013 21:09

                   (Min)    

Av Petra Norström - 13 maj 2013 20:59


av CYKLAR...


Varför kan de inte bara finnas en?


             


Måste jag säga att jag har beslutsångest!


Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards