Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Petra Norström - 24 januari 2012 16:56

             

       

   

Av Petra Norström - 24 januari 2012 16:45

Imorgon gör man slag i saken och äntligen byter bank. Efter nästan 15års sammarbete. Men på de senaste två åren har det bara blivit sämre och istället för att bara klaga klaga och inte ta tag i det så har jag nu gjort det.

Varför?

  • Behöver man hjälp inne på banken så kommer man inte undan ett besök på en 45 min - 1 timme. Nästan aldrig mer än en som sitter och tar emot kunder.
  • nu kan man inte sätta in några pengar och eftersom jag har barn så kan de ju vilja sätta in pengar från spargrisen.
  • Mitt bankomatkort fungerar väldigt dåligt. Jag har fått bytt ut det ett ex antal ggr de senaste två åren.

Imorgon byter man till NORDEA och hoppas på bättre sammarbete.

Farväl   och varmt välkommen  

Av Petra Norström - 24 januari 2012 09:41

Så igår var första dagen på ännu en termin. Denna trmin ser väldigt rolig ut :)

Lite natur/kultur geografi, GIS, kön, genus och sexualitet och didaktik med mera.


Idag när jag hämtar barnen på dagis ska vi till kaninbebisarna. =) Wilhelms första gång, jag och Jolie var där i helgen vi tog även med farmor dit.


Nu ska jag sätta mig i föreläsning igen =) Hej svejs

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards