Alla inlägg under augusti 2012

Av Petra Norström - 26 augusti 2012 09:28

Då det hade 10% på HM idag så togjag och uppdaterade kidsens garderob. När jag gick in så hade de 50kr rabatt på många jeans oxå.

16 plagg 1300kr som hittat. Så nu fattas några mjukbyxor för Wilhelm och ett par till jeans. Dock tycker jag att HM har mer tjejkläder än killkläder.


Så gick in och spana lite på Lindex sida

Till Wilhelm

 

Till Jolie

 

Så jimla söta hade önskat de fanns i Jolies strl

       


Av Petra Norström - 23 augusti 2012 12:05

Jag och min sambo har gett oss den på att plocka kantareller. I söndags så var mormor barnvakt åt Jolie och vi for en sväng för att leta. Fann dock inga. Igår kväll bestämde vi oss för att fara en sväng igen och Wilhelm fick följa med och Jolie fick vara med farmor.

Vi hittade knappt några men vi fick ihop till några mackor =)



 


Men vi hittade ett ställe där de kom att finnas massa lingon =)


Men vår resa slutade med att Wilhelm somnade i bilen och vi åkte efter skogsbilvägar ur bilen för att se om vi såg några. Sedan åkte vi en bit Wilhelm halvsov. Då ropar Hans till kolla björnen. Ja vi fick se en björn ute i naturen. Han lufsade på och spanade in oss i bilen.


Vilken kväll de gjorde inget att vi inte hittade några kantarellisar vi fick ju en en björn =) 

Av Petra Norström - 22 augusti 2012 09:27

Tumme ned! (Dålig service) 

Jag köpte två par stövlar i våras via webbshopen hos POP och igår då jag hämtade Jolie på dagis så såg jag att det är hål i stövlarna. Hon har inte använt dem överdrivet mycket. Jag tog kontakt med kundtjänst och fick till svar kontakta närmast butik och reklamera. Men vad i helvete ska jag åka 12 mil för att reklamera ett par stövlar för 299kr? hur sjukt är inte det, dessutom köpte jag dem på webben!


  


   

Av Petra Norström - 21 augusti 2012 11:43

Fast i svart =)


 

Av Petra Norström - 19 augusti 2012 18:30


Ikväll är det premiär för ny sängen och hon är överlycklig.


   


Bilder från fredag kvällen.

     

Av Petra Norström - 17 augusti 2012 18:00

Japp då är det fredag igen. Hans är ledig och jag är ledig. Jolie har fått följa med farmor och kusinerna på Risön. Det betyder att jag och Hans har fått tid att dona på ute, vihar målat och spikat.


Hans dona på altan.


     


Jag målade Jolies nya säng.


      


Nej nu ska vi till svärföräldrarna och äta, dricka gott och kanske spela lite kubb. Trevlig fredag kväll.

Av Petra Norström - 15 augusti 2012 11:43

Tillbaka till verkligheten !


Barnen har inskolning på förskolan i veckan, 15 timmar. Jolie var glad igår och det gick jättebra och Wilhelm superstolt över att få börja på skolan i 5års gruppen.


Idag då jag skjutsade Jolie till dagis och vi svängar ner så säger hon inte tillbaka till det där stället. Hon var ledsen och höll mitt ben och skrek då jag gick därifrån. Blir de inte bättre efter nästa vecka måste något göras då det var så hela våren också.


Idag har Wilhelm varit hemma han blir konstig då han inte äter riktigt och de gjorde han inte på dagis igår, inte hemma heller oxå medicin på det då blir han illamående. Men han låg några timmar imorse sedan full fart..


Ska iväg och titta på en ny säng till Jolie idag =) Får se om den passar damen =) Hoppas.



Av Petra Norström - 13 augusti 2012 12:21


Jormlien Linberg

 


Didrikson


    


Polarn och pyret


Ellos


 


Troll overall





Molo overall svart eller brun


   



Eller om det får bli en Reima eller LassieTec?


Man vill ju ha en neutral färg oxå så de finns de som kan ärva =)


Helena skicka mig ett tips på sida då jag kan se Bergans vinteroverall för barn =)     






Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards