Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Petra Norström - 16 oktober 2012 11:30

Denna vecka måste jag köra igång med träning! Så jag har bokat in ett Corepass imorgon mellan 17 och 17.30

Idag måste jag avverka en löptur på 3km på löpbandet. att köra ett pass ur boken som Charlotte Perelli skrivit.

På söndag såska jag köra innebandy.

Nästa veckan kör jag en soppdiet. Någon som vill henka på lite mer motivation då om man är fler.


Nej åter till studierna kring välfärdsstaten.



Av Petra Norström - 16 oktober 2012 11:11

De vart lite skola i början på veckan sedan kom Helena och Minnah hem så vi umgicks med dem, vi invigde nya badhuset på torsdagen och avslutade då med en lunch på Hågesta

Vilket vr en trevlig upplevelse dock tyckte jag att de skulle förbättrat vissa saker. Det var kallt i vattnet, det var som smågrus på botten av den lilla bassängen. Sedan skulle dte vaa så att man såg rutchkanan från bassängen ifall man hade två barn med sig att hålla koll på. I den såkallade barnbassängen tycker jag att det var lite för mycket sprutande av vatten från alla figurer i vattnet. Finns ju faktiskt barn som inte tycker om det.

Det skulle funnits fler duschar, vilket man insåg var en brist då man prickade in en dag då det var klasser som hade simträning.

       

Fredagen var det öppna förskolan och sedan gick vi på stan, fyndade ett tyg så ska syen gardin till köket.

På kvällen var vi och käkade på kajsas (Hoppas det heter så) jag åt en pasta med fläskfile och den var supergod!

Lördag var det dags för höstmarknad. Vi åkte in till de öppnade och tur var det för de började regna lite smått då den vi började känna oss klara. För att igen vara kritisk så tyckte jag den var sämre än vanligt. Visst dte va inte mycket av samma, men man saknade så mycket. Men Jolie vvar nöjd hon fick en hästbok och en ballon. dessutom åka karusell och rida häst.

           


Söndagen for Hans ut och fisa på morgonen och jag och Jolie körde ett städvarv i huset. sedan åkte vi till forsmo, Helena och Minnah följde med. Vi var och hämtade ett fönster och sedan var vi och fika hos mina föräldrar.






Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards