Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Petra Norström - 28 maj 2012 09:47

Så då har vi måndag igen, jag har just lämnat barnen på dagis och sitter i seminarium med geografin.


Helgen som varit har varit bra och väldigt varm.


Fredagen hade jag redovisning på morgonen så satt ute i solen på ballis, skönt =)


Lörda började jag med tenta klockan 8, sedan skulle jag och Jollan vara i kyrkan klockan 11 då var det dags för konfirmation för Hanna, vad sor hon blivit kan inte tro att man varit barnvakt där sedan hon var två år. Min andra familj.

Sedan var det buffe och efter det tårta, jag var hemma efter klockan 18 på kvällen. Hel dag med familjen Grönlund, ljuvligt tack för den dagen.


Söndag var vi på Fresk och kollade virke vad vi ska ha på altanen. Nu är det mycket planering och till helgen kör vi igång, Nu i veckan ska vi måla bräder och grund.

Efter det bar vi iväg mot Sundsvall och hämta Wilhelm, gick på lite affärer. Jolie hade kvalititetstid med farmor och farfar.


Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards