Alla inlägg under maj 2013

Av Petra Norström - 4 maj 2013 15:09

Men inte mer än vanligt, Jolie vaknade strax före elva, tur man la sig nio. Då hade hon ont i magen och vänster öra...


Akuten idag klockan kvart över åtta med endast några få timmars sömn.. Vi fick komma tillbaka till tio då de öppnade. 


Tillbaka halv tio fick sitta till klockan elva... Öroninflamation på vänstersida.... Precis som hon sa, jag har ont i endast det örat.


Pencilin i fem dagar.... Nu har lillan lite feber ligger på soffan och sover ska krypa ned bredvid och mysa...


Får tillägga att Mamman i huset är väldigt trött om det inte framgick =)

Av Petra Norström - 2 maj 2013 20:26

Mitt nya jag iallafall till utseendet.


Ny färg + frisyr.


Lite rödbrun i håret och uppklippt där bak. Supernöjd. Tack Camilla!



 


Jag och kidsen.


   


Ikväll har det varit vår kväll på butik lillasyster.

Så jag och svärmor tog oss en svängom dit och fyndade några små saker.


Av Petra Norström - 2 maj 2013 09:15

Idag kommer jag ha måndag hela dagen... Dessa röda dagar mitt i veckan gör en totalt förvirrad... Dessutom är jag stressad, har tentamen imorgon och en liten flicka här hemma som har en fruktansvärd hosta och även feber idag...


Valborg var trevligt hade vänner på besök åt gott, samtalade och kidsen lekte väldigt bra. Majbrasan var en flopp... Det blåste iskallt och majbrasan tändes inte först närmare halv nio... den brann dock inte först vi tio tror jag.


Till studierna!!!!



Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards