Alla inlägg under augusti 2013

Av Petra Norström - 27 augusti 2013 13:32

Det är ju länge sedan jag läste ut böckerna om mr Grey... Men jag måste säga att det är en saknad att inte krypa upp i soffan och läsa dem..


Ni som hänger med är dte Matt Bomer som ska spela mr grey i filmen/rna?

Jag som gärna hade sett ed weswick som dne rollen..


   

Av Petra Norström - 8 augusti 2013 10:52

Igår var jag och W och spelade bilbingo för första gången i år för mig och första gången någonsin för W. Han tyckte det var roligt, fast lite less på slutet. Ingen vinst, men min mamma vann 500 kr =)

     

Dock vann han ett jätte fint lamm i lotteriet, som han på en gång sa att J skulle få så imorse då hon vakna så gav W henne det hon vart överlycklig.

     

De myste  soffan och jag satte igång med mina syprojekt som ska bli klar idag.

     

Av Petra Norström - 7 augusti 2013 12:22

Plockade in lite hallon

 

Gumman blåser såpbubblor

     

Wilhelm leker kompis.. Nej nu blir dte lunch till kidsen, sedan att sy innan jag ska iväg på APT.



Av Petra Norström - 6 augusti 2013 18:15

Idag for vi till Övik med mormor. Först Rusta sedan innerstaden. Åt en massa gott och kollade i affärer. Shoppade lite tyg. Ska sy några nya gardiner till vardagsrum och WIlhelms rum.


Bjuder på fika bilder =)

   

 


Sedan kom den efterlängtade sonen hem, vi började med en match som de vann med 2-1. 

Nu är dte dags för mys.




Av Petra Norström - 1 augusti 2013 08:51

Bilbingo sommarens nöje, så himla roligt. Dock har jag inte hunnit spela ännu, men det är två ggr kvar. Så två veckor fram över blir det bilbingo på Forsmonöjet och att jag själv spelar!


Har ropat nu tre gånger på bingon och det är roligt med =)


Onsdagar klockan 18:45 börjar väntbingon och de ordinarieomgångarna klockan 19:00

se där d har vi gjort lite reklam!

Av Petra Norström - 1 augusti 2013 08:44

I tisdags gjorde vi en utflykt till Sundsvall. 

Drakborgen med Jolie och lite shopping. Vi hittade en soffa

Ektorp svanbygrå

 

En sång till Wilhelm.

 




Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards