Alla inlägg den 8 november 2011

Av Petra Norström - 8 november 2011 09:29

Fredag


Fredagsmys på kvällen. Sedan då barnen lagt sig såg vi IDOL :) och mina två favoriter är kvar


 Amanda Fondell

  

  Moa Lignell


Lördag


Startade med frukost hela familjen. Sedan så gjorde vi oss klar och tog en svängom på stan. Hem käkade lite lunch, som bestod av en shake. Efter det en löpningsrunda. Sedan på kvällen vart de middag hos mina svärföräldrar. Hem kröp ner i soffan till


  Så himla bra tyckte jag, de var vi ensma om i soffan. :)


Söndag


Tog vi en promenad i skogen och hämtade en gram att ha ute till advent. Laddade upp med lite ved på altan så det är nära att hämta när det börjar bli lite kyligt och det är dags att börja elda i kamin. Mysigt

Kvällen bestod av innebandy, riktigt kul var sju stycken denna gång så lite mer spel. Efter det hem till en film i soffan


  Den var så där men jag gillar personligheten Varg Veum så den var sevärd iallafall.

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards