Alla inlägg den 24 november 2011

Av Petra Norström - 24 november 2011 12:48

Japp det h¨ller vi på med, fast hon sitter hellre på toaletten igår var hon utan blöja fårn tre då jag hämtade henne ¨på dagis till klockan sju, gick så duktigt på toaletten. Imorse var hon utan, men när vi skulle iväg på dagis så sa hon inte blöja. Men jag sa ni ska vara ute då hinner du kanske inte säga till. Så hon tog på sig blöjan.


Ska hämta barnen om en timme så då blir dte åter potträning. Duktig tjej våran lillprinsessa. Varje gång hon gick på toaletten så klappade hon händerna och sa duktig.


Nej på med springskorna och iväg.


Hej hopp


Av Petra Norström - 24 november 2011 11:57

Vi tog en flygtur på övergårdsdagarna i fjol, vi hade tur för vi fick flyga över våra ägor. Vilken upplevelse, vilken känsla. En åktur rekomenderas.


         

Av Petra Norström - 24 november 2011 11:45

Nu har man smeinarium i "Hållbar utveckling" Snart slut, då blir det ut på en springrunda innan en shake, sedan ska jag förbereda för att hämta mina barn på dagis. Då ska vi ut i skogen och plocka mossa. Ska göra mosshjärtan ihelgen som ska hänga på vår husdörr och stugdörr.


Nu är vi ledig tills på tisdag då det är dagis igen, har VFU två dagar nästa vecka sedan blir det att göra ett litet arbete på det.


Tre dagar till första advent, mysigt. Så ihelgen blir det adventspyssel baka lite lussekatter med Jolie.


   


Tror dock hon hellre smakar =)

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards