Alla inlägg den 13 december 2011

Av Petra Norström - 13 december 2011 10:01

Nu börjar jag plocka fram tomtar och göra julfint.


Mysigt..


   

Av Petra Norström - 13 december 2011 05:37

Igår fyllde min älskade prins 4år. I tidningen var han också där

vann han två biobiljetter.


Lycka för en film intresserad prins.


Annars var det tårta, ballonger och paket. Han njöt i stora drag.

Igår kväll då han lade sig sa han, mamma vet du en sak den bästa presenten var en lastbil med lyftkran och Bilar 2 filmen, för Anders är bäst.


Med få ord så var hans lycka total och han väntar redan på tomten.

Av Petra Norström - 13 december 2011 05:19


När tredje ljuset brinner är snart Lucia här

hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär.


Nu är hon här Lucia, det fick vi uppleva före fem imorse.

Men jag öppnade inte dörren, jag har inte smält att man ringer på dörrklockan hemma hos folk före fem på morgen.



 


Idag blir det luciatåg på dagis, vi ska vara där klockan 07,00 Ingen baggis nu då man redan är uppe. Annars hade det nog blivit lite besvärligare eftersom man har två morgontrötta barn, det gillas från min sida att de inte är uppe dyngtidigt.


Nu ska plockas fram kläder och ta en dusch innan man väcker Wilhelm. Här ska man vara pepparkaksgubbe och tomenissa.


Trevlig Lucia alla där ute

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards