Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012
Tumme ned! (Dålig service)
Jag köpte två par stövlar i våras via webbshopen hos POP och igår då jag hämtade Jolie på dagis så såg jag att det är hål i stövlarna. Hon har inte använt dem överdrivet mycket. Jag tog kontakt med kundtjänst och fick till svar kontakta närmast butik och reklamera. Men vad i helvete ska jag åka 12 mil för att reklamera ett par stövlar för 299kr? hur sjukt är inte det, dessutom köpte jag dem på webben!
Vaknar man upp och inser att man inte bloggat på väldigt länge... Hösten är fortfarande kvar men julen har passerat i all hast. Julen kom och gick och den största frågan var om alla barn fick en vit jul, kunde föräldrarna avstå alkholen vill sä...
Kom just på att det var år och dar sedan jag bloggade sist, vilket det måste bli en ändring på så att jag kan blicka bakåt och se vad som hänt i mitt liv. Idag cyklade jag in med Jolie på dagis som jag gjort de senaste två veckorna. Det slog mi...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||||
6 |
7 | 8 |
9 | 10 |
11 | 12 |
|||
13 | 14 |
15 | 16 |
17 | 18 |
19 | |||
20 |
21 | 22 | 23 | 24 |
25 |
26 | |||
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|||||
|