Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Petra Norström - 22 februari 2012 11:09

Igår var det 0-gradigt och strålande sol.

Idag därimot vräker det ner snö. Snacka om väderomslag. denna vinter har varit lite speciell på det sättet. Att vädret varit varierande, vi fick inge snö först strax innan jul, sedan vart de plus grader efteråt så det var snögubbe väder. sedan fullkomligt vräkte de ner snö, sedan vart de 30 minusöver en helg sedan i princip 0 gradigt. Net har varit en flackande vinter.


Morognen började med en tallrik fil, hembakad dinkellimpa och en kopp tee. Sedan duschade jag barnen och körde dem på dagis, kom hem satte  mig direkt med didaktikuppgiften som ska vara inne idag. Nu har jag beslutsångest.


Ska planera ett fem veckors delmoment i samhällskunskapen rörande manligt och kvinnligt. det är ett ganska viktigt ämne med inte så många direktiv. Så jag har ganska fria händer så nu får jag beslutsångest.


Nej nu ska jag ta och göra upp en brasa i kaminen, hämta posten och käka lite lunch så har jag kanske fått lite nya ideer, eller fått klart för mig vad jag vill arbeta mig igenom =)



Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards