Alla inlägg den 5 april 2012

Av Petra Norström - 5 april 2012 12:47

Kvar tills jag gör min sista insats i skolan innan påsken. Vi håller på med två grupparbeten på geografin och ska sammanstråla och bestämma vad vi ska göra.


Grupparbeten

  • Vulkaner
  • Koldioxidens inverkan på jordens klimat

Sedan blir det in till stan och påskhandla allt inför påsken.


GLAD PÅSK

 







Av Petra Norström - 5 april 2012 09:35

Någon fler som såg KALLA FAKTA igår ?


För er som inte såg så handlade det om sminkjätten


   


(Make up store)


Jag fick en smärre chock, eftersom det är ett ganska stort företag som verkar gå väldigt bra och nu förstår jag ju varför, om man låter företagare öppna ett företag (Make up store) sedan punpar man dem på pengar så att de sedan går i konkurrs och då tar Make up Store över själv och slipper då gå in med startkapital och bygga upp märket. finns bara ett ord svinigt företag.


Man vart otroligt irriterad över hur de behandlade de som ville sälja varorna och därmed märket.


Har ni inte sett Kalla Fakta så se reprisen.


Då handlar ni inga mer produkter av dem!


MAKE UP STORE till graven

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards