Alla inlägg den 9 april 2012

Av Petra Norström - 9 april 2012 18:36

Snart fyller jag år och sedan är det morsdag!


Craft löparbyxor


     Reebok löparskor


 Eva Solo form


  • Porslin av märket Stinas keramik  
Av Petra Norström - 9 april 2012 18:29

Långfredagen


Vi började dagen med en prommis på Hågestaön, tanken var att vi skulle grilla där. Dock ej någon ved, vi tog heller inte med oss någon.


Sedan matade vi fåglarna i parken och lekte i lekparken.


Avslutade utedagen med en grillning hos mormor och morfar.


Sedan bar de av hemåt och Jolie skulle sova. Vi skulle på middag hemma hos Maud och Bengt där även Göran m. familj var och Gittan.


Påskafton


Var vi på stan tanken var att Jolie skulle vara påskkärring men hon ville inte, men hon fick ett påskägg ändå.


Efter de lunchade vi på Thai restaurangen. Super god mat.


Hem och Jolie fick sova. Sedan åkte jag och Jolie in till kaninerna. Efter det åt vi lamm vilket jag tyckte var gott.


Sedan på kvällen bar det av till Lisa och en tjejkväll hemma hos Anna. Jag åkte hem då de bar sig av på krogen.


Påskdagen


Vart en lugn förmiddag med en tur på pappåtervinning sedan till mormor och morfar på en fika.


Hem vände och klädde sig för en prommis broarna runt.


Kvällen var vi hemma hos mamma och pappa där vi vart bjuden på grillat. Super gott.



Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards