Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Petra Norström - 6 januari 2013 09:00

Är inne på sista dagen nu ledigt tillsammans hela familjen. Jag och sambon avslutade den med en middag på bowlinghallen i Sollefteå igår kväll. Mamma och pappa satt barnvakt efter lillhjärtat somnat.

Middagen tänker jag inte yttra mig om mer än att jag önskar jag bara ätit vitlöksbröd och struntat i det andra för det vart en besvikelse.

Efter det stannade vi kvar och umgick lite med folk. (Min morbror + fru) dock var de inga ute i min ålder tror jag för jag kände inte igen en människ. 

Det var en grupp som spelade som heter "Det vet du" vilket var en grupp som var extremt dålig och då menar jag extremt.

Idag lämnar vi Jolie med Farmor och farfar och åker en sväng till Sundsvall och kika lite affärer innan vi hämtar hem Junior som varit borta i en vecka.


Hej Svejs

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards