Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Soliga torsdag

Av Petra Norström - 13 september 2012 11:12

Solen skiner och det är höstigt ute. Imorse då vi klev upp var dte två grader och dimman låg tjock över ägorna.

Men inne i fönstret blommar spikklubban så vackert. Vi förlänger sommaren en stund.

.  

Hoppas den överlever vintern hos oss i år, så den kan stå ute på altanen nästa år. Idag är det torsdag så Wilhelm far iväg, Gävle helg igen tyccker veckorna bara rullar iväg. Så söndag tar jag en tripp själv ill sundsall ska leverera en kista, sedan ut till goa Mia med familj och hon ska lära mig att hitta svamp =)


Appropå Sundsvall ska försöka att reklamera Wilhelms stövlar med från POP eftersom de har spruckit hela vägen i sömmen i skaftet. Två av två stövlar gått sönder ingen vidare stövel det där. Därav betyget underkänd.

 


Skulle haft seminarium nu på morgonkvisten, men läraren var sjuk så det blev uppskjutet, tror jag nämnt att vi läser om Utopier efter dryga två veckors läsning så har jag insett att jag inte har någon filosofisk sida, tycker det är väldigt svårt att tolka texter av Marx, Moore, Engels, Bellamy osv.


Nej nu ska jag äta lite innan jag hämtar hem Junior.

Kanske hinner se lite av dagens Våra bästa år!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Norström - 26 december 2013 15:43

Vaknar man upp och inser att man inte bloggat på väldigt länge... Hösten är fortfarande kvar men julen har passerat i all hast.   Julen kom och gick och den största frågan var om alla barn fick en vit jul, kunde föräldrarna avstå alkholen vill sä...

Av Petra Norström - 17 oktober 2013 11:26

       

Av Petra Norström - 14 oktober 2013 12:53

Kom just på att det var år och dar sedan jag bloggade sist, vilket det måste bli en ändring på så att jag kan blicka bakåt och se vad som hänt i mitt liv.   Idag cyklade jag in med Jolie på dagis som jag gjort de senaste två veckorna. Det slog mi...

Av Petra Norström - 13 oktober 2013 16:15

Strålande sol och 12 grader varmt. En promenad i skogen och plocka svamp =)         Synd bara att efter några dagar så tror man att någon varit in och rånat en på all svamp!   ...

Av Petra Norström - 12 oktober 2013 15:00

I år igen så har vi besökt höstmarknaden, Den bjöd på att Jolie fick åka karusellen och rida häst dessutom till hennes stora glädje köpa en ballong. Det var väl de enda förutom lite thaimat till lunch.   Efteråt i bilen på vägen hem slår tanken m...

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards