Alla inlägg den 13 september 2012

Av Petra Norström - 13 september 2012 13:17

 

Av Petra Norström - 13 september 2012 11:20

Denna klänning från Lindex köpte vi till Jullan och det vart en favorit =)

Har en supernöjd dam, som bara vill ha häst tröjan.

 

Av Petra Norström - 13 september 2012 11:12

Solen skiner och det är höstigt ute. Imorse då vi klev upp var dte två grader och dimman låg tjock över ägorna.

Men inne i fönstret blommar spikklubban så vackert. Vi förlänger sommaren en stund.

.  

Hoppas den överlever vintern hos oss i år, så den kan stå ute på altanen nästa år. Idag är det torsdag så Wilhelm far iväg, Gävle helg igen tyccker veckorna bara rullar iväg. Så söndag tar jag en tripp själv ill sundsall ska leverera en kista, sedan ut till goa Mia med familj och hon ska lära mig att hitta svamp =)


Appropå Sundsvall ska försöka att reklamera Wilhelms stövlar med från POP eftersom de har spruckit hela vägen i sömmen i skaftet. Två av två stövlar gått sönder ingen vidare stövel det där. Därav betyget underkänd.

 


Skulle haft seminarium nu på morgonkvisten, men läraren var sjuk så det blev uppskjutet, tror jag nämnt att vi läser om Utopier efter dryga två veckors läsning så har jag insett att jag inte har någon filosofisk sida, tycker det är väldigt svårt att tolka texter av Marx, Moore, Engels, Bellamy osv.


Nej nu ska jag äta lite innan jag hämtar hem Junior.

Kanske hinner se lite av dagens Våra bästa år!

Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards