Alla inlägg under februari 2012

Av Petra Norström - 12 februari 2012 21:45

Idag bar det av till


 


med Helena och Minnah. Vi strosade och gick i affärer utan stress och måsten. Himla skönt och mysigt.


Åt supergod lunch på Charm, räk/kycklingsallad. sedan handlade vi lite till innan vi avslutade dagen på IKEA med middag innan avfärd hemöver.


Absolut flera ggr =)

Av Petra Norström - 11 februari 2012 19:00

Alltid lika uppskattat.

Hur ska vi kunna lämna bort dessa sötisar?


   

         

Av Petra Norström - 9 februari 2012 14:21

Ja då var sista skoldagen avklarad för denna vecka och vi gör helg. Hämtade barnen klockan 13.00 och därefter vart det ett uppskattat besök hos våra kaninbebisar.  Så stora de blivit och vad barnen gosade, kramade och matade dessa tre söta bebisar.


Så nu händer inte så mycket vi har målat lite sen vi kom hem, avverkat mellis. så förbereder middag och funderar på om jag ska ta och baka en kaka.


Igårkväll bakade jag kalaskakor och chokladbollar, om en vecka har vi ju en fröken som blir hela 2 år ! tiden går så otroligt fort.


Kan ju ha att göra md att man pluggar och dagarna bara rusar iväg, de sköna med att studera är att jag kan välja mina tider för studir ganska fritt och det gör att mina barn inte behöver gå så väldans länge på dagis. Även fast de älskar dagis, Jolie kan bli lite butter när man lämnar men sedan rullar det på, sedan då jag hämtar blir hon överlycklig.

Wilhelm därimot vill inte åka till dagis och när jag hämtar honom vill han inte åka hem.


Nej nu ska jag baka en liten kaka. =)


Av Petra Norström - 8 februari 2012 11:44

     

     

   


Converse eller Novita?

Om converese isåfall vilken? Vill ha dem överst till höger men vart finner jag dem då?

Av Petra Norström - 8 februari 2012 11:34

Högst upp på schemat idag.


Och den tvärtydliga frågan "Vad är geografi?"

men måste medge att dte är väldigt intressant och roligt ämne att läsa. jag börjar till och med att se fram emot den slutliga examinerande övningen på 3 dagar i Dalarna. Vilka innehållsrika dagar det kommer bli, säkert väldigt givande. Fältövningar gillas!


Nej åter till Lars Mohlin's text och vad är geografi?



Av Petra Norström - 2 februari 2012 13:15

Så vad händer då?


  • Man försöker motionera, iallafall 4-5 gånger i veckan. (Löpning variation powerwalk)
  • Styrkepass i kombo med löp eller powerwalk
  • Jag äter inge socker eller kolhydrater.
  • Herballife till lunch

Vad ska resultatet bli?


Jag ska gå ner till mellan 65 och 67 kg.


Jag ska ha ett midjemått på ca 75cm (bör ligga under 80-85)

ligger just nu på 80 





Presentation


Petra heter jag 27 år gammal. Bor i ett rött hus i Multrå med sambo. Två barn Wilhelm och Jolie. Pluggar till lärare.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards